Aj vaši priatelia budú vedieť, čím sa zaoberáte. Môžete vybudovať dôveru. Môžete informovať svojich zákazníkov o nových produktoch a akciách – napríklad aj na takéto aktivity je dobré, ak nemáte iba osobný profil na Facebooku. Má v sebe obrovský potenciál, či už ide o malého poskytovateľa služieb alebo veľkú spoločnosť. Pre menších podnikateľov, ako je napríklad kozmetický salón, je to jednoduchá, cenovo dostupná a plodná príležitosť, ako rozšíriť svoju klientelu.
Najprv sa zamyslite: aký je váš cieľ?
Žiaden vietor nepraje tomu, kto nevie, do ktorého prístavu mieri - hovorí sa, a to platí aj vtedy, keď sa chceme začať zaoberať online svetom. Máte málo hostí? Máte službu, ktorú by ste chceli posilniť, no neviete ako? Vy, ako distribútor produktov Studex ste za rozhodli pre osvedčenú rodinu nastreľovacích prístrojov a šperkov. Tým, ktorí ešte stále váhajú ako a kde si dať nastreliť nové náušnice, kam vziať bábätko alebo kde si kúpiť kvalitné, hypoalergénne šperky, stojí za to predstaviť sa na sociálnych sieťach.
Správne proporcie
Podľa skúseností, ak firemný profil pozostáva len z propagačných príspevkov, je menej atraktívny, ako keď sú informácie o akciách a novinkách zahrnuté v informatívnych príspevkoch. Je dôveryhodné, ak čitateľov informujete o rôznych produktoch a službách vychádzajúc z vlastných skúseností: tak sa potom necítia preťažení a majú väčší záujem a motiváciu kontaktovať vás. Spoznajú vás ako aj nástroj, s ktorým pracujete. Užitočné informácie nájdete aj na stránke Studex. Okrem toho poskytujeme množstvo dôležitých informácií aj tým, ktorí sú našimi partnermi. V tejto oblasti, ako je prepichovanie uší alebo predaj dôveryhodných šperkov, je obzvlášť dôležité, aby vaši návštevníci cítili: vyznáte sa v tejto oblasti a môžu dôverovať vašim znalostiam ako aj vami predávaným produktom.
Usilujte sa o rozmanitosť – oslovíte viac ľudí
Helix, náušnice Sensitive, Baby Box, následná starostlivosť, exkluzívne šperky – keď sa nad tým zamyslíte, je toho veľa, o čom sa dá písať. Stačí si len predstaviť, čím by vedeli prebudiť vašu zvedavosť, keby ste hľadali ten správny salón. Okrem fotopríspevkov môžete ukázať aj v krátkych videách aká rýchla, tichá a takmer nebadateľná je aplikácia náušnice. Ak je to možné, nezabudnite do nich zahrnúť aj seba, pretože nechcete „predať“samotné prepichovanie ucha, ale seba pri práci.
Použite aj svoju osobnú stránku
Záznamy svojej firemnej stránky môžete zdieľať aj na svojom osobnom profile. Ak máte webovú stránku, uveďte na ňu odkaz na konci každého príspevku, aby sa tam o vás dozvedeli viac. Oplatí sa zdieľať aj webovú stránku Studex, keďže ako medzinárodná spoločnosť s niekoľko desaťročnou históriou vám môžeme pomôcť vybudovať dôveru k vašim službám.
Názory sú veľmi dôležité
Pri písaní príspevku sa pýtajte, snažte sa čitateľov povzbudiť, aby komunikovali: ak budú mať vzťah k vám a k sebe navzájom, budú sa cítiť súčasťou príbehu. Požiadajte ich, aby sa podelili o fotku svojich nových šperkov, napísali pár viet o tom, ako zažili prepichovanie uší a budete prekvapený, o čo sa s vami podelia! Váš zákazník potom môže povedať, ako sa o celú vec obával, a predsa aký bol bezproblémový celý proces hojenia atď. Pre tých, ktorí ešte stoja pred rozhodnutím, to bude veľa znamenať.
Ešte jedna rada: komunikujte pozitívne, nemusíte sa porovnávať s ostatnými, záujemcom stačí len povedať, prečo sa k vám vaši bývalí hostia opakovane vracajú.
Keď ste dostali chuť, na internete nájdete nespočetné množstvo videí, ktoré vám krok za krokom ukážu, ako si pre svoju firmu vytvoriť profil na Facebooku!