Už ste online? Ústne odporúčanie funguje, ale tiež stojí za to vstúpiť do online priestoru

Už ste online? Ústne odporúčanie funguje, ale tiež stojí za to vstúpiť do online priestoru

 

Facebook, Instagram, Youtube nie sú len sociálne mediá – ale aj bezplatné reklamné a prezentačné priestori, len pre vás. O profesionálnom webe ani nehovoriac. S týmito platformami môžete neustále rozširovať okruh svojich hostí – s minimálnou prácou a dokonca úplne zadarmo. Je to mimoriadne nákladovo efektívne, pretože ak nechcete inzerovať, nestojí to nič. Len maličké úsilie, a možno sa vám to aj zapáči.

Google je náš priateľ

Účelom obyčajnej webovej stránky je umiestniť vás na mapu. Jej výroba je veľmi jednoduchá – mladí členovia rodiny vám určite radi pomôžu. Ak niekto do vyhľadávača zadá „nastrelenie náušnice v meste ”X“ alebo dokonca zúži vyhľadávanie na časť mesta, pokojne by ste mohli byť v prvých výsledkoch. Je dôležité, aby vaša stránka bola transparentná, aby každý mohol rýchlo nájsť to, čo hľadá. V menu môžete uviesť služby a produkty, ktoré ponúkate svojim hosťom a odporúča sa vytvoriť aj galériu s fotkami - na ktorých vás budú vidieť pri práci, ako aj vašich spokojných,  usmievavých  hostí atď.

Bolo by hriechom nechať si to ujsť – výhody sociálnych sietí

Facebook, Instagram, TikTok. Neverili by ste, koľko ľudí hľadá produkty a služby na sociálnych sieťach! Prečo to funguje? Predstavte si niekoho, kto už dlho túži po tretej náušnici – ale rozhodne sa až potom, keď uvidí na vašej Facebook stránke, ako niekomu práve vložíte krásny šperk do ušného lalôčika pomocou Studex® System75 ™ v priebehu niekoľkých sekúnd. To isté platí aj pre Instagram a TikTok, o ktorých ešte budeme podrobne diskutovať v nasledujúcich článkoch. Verte, nie je náhoda, že sa toľko ľudí prihlasuje na tieto siete nielen s osobným, ale aj podnikateľským profilom.

O čom písať?

Nemusíte riešiť veľké veci, keďže sa zaoberáte naozaj vďačnou oblasťou: môžete nasnímať veľkolepé, nádherné videá v priebehu prepichovania uší, alebo nafotiť šperky Studex. Pred Vianocami môžete ukázať náušnice, ktoré sú trblietavé, slávnostné; môžete fotiť bábätko, ktoré dostane svoje prvé náušničky ako práve sedí v náručí svojej matky; alebo tínedžerov, ktorí prišli po šialený Helix piercing. Môžete predstaviť proces následnej starostlivosti, krásny Baby Box, ktorý sa zvykne kupovať pre bábätká. Dôležité je aj zbieranie názorov, mnohí sa radi podelia o svoje prvotné obavy – ako aj o skvelé skúsenosti, ktoré majú s vami. Poskytnite svojim čitateľom informácie, ktoré hľadajú a buďte prirodzení, ako vždy – po niekoľkých prvých príspevkoch a videách pocítite chuť sociálnych médií.

Pre všetky vekové kategórie

Webstránka a rôzne profily si tiež navzájom pomáhajú. Svoju webovú stránku si totiž môžete zverejniť aj na Facebooku a Instagrame, kde sa navzájom podporujú. Prepichovanie uší je pre takmer každú generáciu, a na rôznych miestach môžete nájsť rôzne vekové kategórie. Facebook je obľúbený v kruhu ľudí v strednom a vyššom veku - tu môžete osloviť matky, ktorej dcéra chce na konci stredoškolských štúdií ďalšiu náušnicu a tiež babičku, ktorá chce svojej malej vnučke darovať ku krstu krásnu a bezpečnú náušnicu. Na Instagrame zase nájdete 100 % tínedžerov, rovnako ako aj na TikToku. Nemusíte si k tomu nič kupovať, keďže krátke video natočíte úplne priemerným telefónom, no ak chcete, môžete si spraviť aj nejaké profesionálne fotky. Tieto zábery potom budete môcť využiť na všetkých sietiach. Vzbudzuje dôveru, ak naša budúca kozmetička, ktorá sa chystá na prepichnutie našich uší, nie je v rohu rozmazanej fotky.

A nezabudnite: nikto nepozná vašich hostí a ich potreby lepšie ako vy. Využite tieto znalosti!


Starší príspevok Novší príspevok