Zoštylizuj svoje ponuky ešte zaujímavejšie a pútavejšie!
Keďže nás každý deň zaplavujú takzvanými neodolateľnými ponukami rôzne obchody a firmy, často sa stáva, že tieto reklamy vnímame jednak ako otravné, a jednak ako podozrivé. Práve preto si myslíme, že stojí to za to sformulovať – v podstate to isté – trochu inak, aby si tvoji súčasní aj budúci zákazníci s radosťou prečítali alebo si pozreli, čo im ponúkaš.
Prémiový pocit – na Studexe to určite nebude závisieť!
Nie je náhoda, že si sa pridal k nám a stal sa práve partnerom Studexu: kvalitné nasadzovanie šperkov kvalitnými nástrojmi – takto by sa dali zhrnúť uplynulé desaťročia našej práce. Preto sa smelo odvolávaj na exkluzivitu, keď ponúkaš svoje služby a naše produkty, pretože ten, kto si vyberie teba, sa môže spoľahnúť na svetovú úroveň, sterilné, rýchle a takmer bezbolestné prepichnutie uší.
Čo povieš na slovo DOBRODRUŽSTVO?
Myslíme si, že je to vzrušujúci a výstižný výraz – napokon, ten, kto u teba nájde svoj vysnívaný šperk a pár minút po príchode odchádza na ulicu s novým „spoločníkom“ vo svojom ušnom lalôčiku, zažil určité dobrodružstvo. Ak zvolíš osobnejšiu formuláciu, môžeš tým ľudí tiež zaujať: „z dvoch malých ušných lalôčikov štyri“, ak má rnapríklad rodina dve malé dievčatá, alebo „pozrite, nový zásnubný prsteň: nový symbol spolupatričnosti – v podobe piercingu“. Zamysli sa, kto je tvoja cieľová skupina, a predstav si, čím by ťa vedel osloviť odborník na prepichovanie uší!
Výpredaj, likvidácia zásob… to neznie ažtak dobre
Uvažoval si už nad tým, že likvidácia zásob môže v niektorých prípadoch znamenať, že daný produkt jednoducho zostal predajcovi na sklade? Možno preto, že nebol dosť dobrý? Presne preto sa takýmto výrazom radšej vyhýbaj! Ak posledné kusy kolekcie radšej predstavíš ako limitovanú edíciu, zákazníci budú mať väčšiu dôveru k týmto malým pokladom. Možno by sa k takýmto špeciálnym kúskom hodili aj podobne špeciálne, výrazné krabičky, čím ešte viac zdôrazníš, že ide o výnimočný šperk.
Prajeme veľa úspechov a veľa zákazníkov!