Kozmetický salón nemusí mať nevyhnutne finančné prostriedky na reklamu, no našťastie to ani nie je potrebné. Existujú predsa skvelé mediálne platformy, ktoré podnikateľom - akými ste aj vy - pomáhajú pri práci. V tomto článku vám chceme poradiť, ako na vec – a verte nám, nemusíte spraviť nič také, čo by ste nevyriešili jednoducho!
Tik-tok, ktorý už nie je len obľúbencom mladšej generácie
Pomocou Tik-tok aplikácie sa dajú ľahko propagovať značky, produkty alebo služby. Niet pochýb o tom, že jednou z vašich hlavných cieľových skupín sú deti v školskom veku. Váš mladý hosť, ktorý bol s vašimi službami spokojný, určite odporučí váš salón aj svojim známym, ale určite sa neoplatí spoliehať len na jeho dobrú mienku o vás. Platforma Tik-tok, ktorá je už roky čoraz populárnejšia, má obrovský potenciál a v porovnaní povedzme s webovou stránkou má mnoho výhod. Medzi používateľmi Tik-tok a YouTube je obrovské prekrývanie, no obrovský podiel sledovateľov Tik-toku napríklad nie je na Facebooku alebo Instagrame. K týmto používateľom sa práve preto dostanete iba cez vyššie spomenuté platformy. Krátke videá, výstižné scény – to je podstata Tik-toku. V Studexe sa snažíme sledovať najnovšie trendy v dizajne kolekcií, aby si v našej ponuke každý našiel to, čo naozaj chce. Šťastní majitelia týchto náušníc sa potom napríklad môžu stať aj hviezdami vašich videí.
Treba však dodať, že Tik-tok sa v posledných rokoch stal populárnym aj v starších vekových skupinách, preto myslite aj na ich potreby, keď budete uvažovať nad tematikou ďalšieho videa. Vy, čo pracujete v kozmetickom priemysle, najľahšie oslovíte a presvedčíte ľudí, ktorí sa chystajú na prepichnutie uší, ak im v krátkych videách ukážete, aké ľahké je nasadiť novú náušnicu. Môžete ukázať, aký krásny je konečný výsledok, alebo aký je celý proces sterilný a čistý, čo zaisťujú prístroje na napichovanie uší značky Studex.
YouTube – večne mladá stránka na zdieľanie videí
Zdá sa, že YouTube nikdy nevyjde z módy. Mnoho vekových skupín ho používa každý deň, takže okrem mladých ľudí môžete osloviť aj mamičky, ktoré sa pýtajú, čo môžu očakávať, keď zoberú svoje dieťa na prepichovanie uší. Ak vo vašom videu uvidia, že vybrať miesto šperku – nasadiť náušnice – a následne odísť zo salónu s krásnymi náušnicami, zaberie naozaj len pár minút, prídu k vám určite. Ak do názvu videa zadáte aj meno mesta alebo obce, kde pracujete, môžu vás cielene hladať a nájsť. Na videách môžete prezentovať nádhernú ponuku šperkov Studex, ktorá – priznajme si – je naozaj pôsobivá, no YouTube je mimoriadne vhodným miestom aj na šírenie informácií a výučbu. Môžete si natočiť video o použití tekutiny/gélu Studex - ktorý každý zákazník automaticky dostane k napichovacím náušniciam- ako aj o tom, ako správne, 2x denne pootáčať novo vložené šperky, resp. o tom, čoho sa vyhýbať v období hojenia.
LinkedIn – ukázať, že ste profesionál
LinkedIn môže byť pre vás digitálnou zlatou baňou, pretože sa môžete predstaviť a spoznať ostatných. Je to dobré miesto na nadväzovanie kontaktov, spoznávanie v rámci profesie a vzájomnú pomoc. „Obrázok hovorí za tisíc slov,“ hovorí sa, takže pri vytváraní profilu na LinkedIn je dôležité nafotiť aj kvalitnú + výraznú fotku o sebe. Toto nie je miesto na schovávačku, naozaj by ste mali byť na profilovej fotke vy! Potrebujete fotografiu, ktorá dokazuje: ste skutočne profesionál, náročný a spoľahlivý. Do zvyšku profilu môžete nahrať obrázky, ako práve prepichujete ucho, označujete budúce umiestnenie šperku alebo pomáhate hosťovi vybrať si spomedzi mnohých nádherných náušníc Studex. Pomocou tejto siete si môžete nájsť kolegov, ktorí tiež pracujú so šperkami Studex, predsa nikdy neviete, ktorá známosť sa vám zíde v budúcnosti!
Na záver teda – ak používate tieto kanály, môže vám to priniesť veľa hostí. Robia to milióny ľudí, a kto vie, možno aj vás to začne baviť.