Jedinečné balíčkové nápady – aby si bol ešte úspešnejší

Jedinečné balíčkové nápady – aby si bol ešte úspešnejší

Niet pochýb o tom, že balíčkové ponuky naozaj fungujú. Po celom svete, v rôznych odvetviach, zákazníci si tieto akcie všímajú a reagujú na ne. Preto Vám teraz prinášame niekoľko nápadov, aby ste dokázali aj Vy presvedčiť čo najviac zákazníkov k nákupu s minimálnou investíciou. Okrem toho, že máte väčšiu šancu získať zákazníkov, môžete tiež vybudovať dlhodobé vzťahy s tými, ktorí si zvolia Vašu službu, a zvýšiť vernosť zákazníkov. Je to skutočná win-win situácia, kde vyhrávate Vy a aj zákazník, ak sa Vám podarí šikovne vymyslieť, aké ponuky im predstavíte.

 

Každý chce urobiť dobrý obchod

Či už ide o drahý alebo menej drahý produkt, pravdepodobne neexistuje človek na svete, ktorý by nechcel mať pocit, že urobil dobrý obchod. Ešte lákavejšie než akciové ceny je, keď niekto dostane niečo ZADARMO – napríklad ak si kúpi viac produktov. V Studex pri prepichovaní uší to môže byť napríklad darčekový šperk, ak si napríklad Váš zákazník naraz vyberie vloženie troch šperkov. Slogan „dva platí – tri dostane“ znie lákavo, a ak sa Vám podarí túto ponuku dostať k viacerým ľuďom, môžete viditeľne zvýšiť počet predaných náušníc.

 

Zľava pre súrodencov, zľava pre páry – dôraz na medziľudské vzťahy

Viackrát sme už písali o tom, že rovnaké alebo súčasne vložené náušnice majú symbolický význam. Tragus, forward helix – skvelé a obľúbené možnosti pre páry, a ak prilákate mladých tým, že jeden zo šperkov dostanú za polovicu, určite mnoho z nich bude premýšľať o takomto spoločnom symbole. Týmto im dáte nápad, ktorý by ich možno nikdy nenapadol, a počas sviatkov, keď každý hľadá vhodný darček, Vám budú vďační za skvelý tip. Balíček pre mamu a dcéru – však to znie roztomilo?

 

Odlišujte sa od ostatných

Rozmýšľali ste si už nad tým, ako sa odlíšiť od svojich konkurentov? Napríklad tým, že za cenu tradičného ošetrujúceho prostriedku ponúknete Studex® Advanced 2-in-1 piercingový ošetrujúci a čistiaci sprej. Toto je náš najvšestrannejší ošetrujúci prostriedok a nie je to náhoda, že je taký populárny doma aj v zahraničí. Nakoniec jeden tip: ak sú Vaše rôzne ponuky časovo obmedzené, máte väčšiu šancu prinútiť zákazníkov, aby navštívili Váš salón ešte pred skončením akcie 😊


Starší príspevok