Google my business – aby hostia vás našli

Google my business – aby hostia vás našli

Google my business, v slovenčine známy ako Google Moja firma je bezplatný firemný profil, pomocou ktorého prilákate nových zákazníkov. Tento firemný profil sa zobrazí vo vyhľadávaní Google alebo v Mapách, keď ľudia hľadajú vašu firmu, alebo firmy podobné tej vašej. Pre začínajúcich podnikateľov a menšie firmy ide o nevyhnutný krok ako rýchlo a jednoducho naštartovať návštevnosť svojho webu či salónu. Zákazníci si totiž do vyhľadávača pravdepodobne nezadajú vaše meno alebo názov salónu, v ktorom pracujete – ale namiesto toho spustia vyhľadávanie aby zistili, aké kozmetické či tetovacie salóny sú v ich okolí. To všetko je veľmi užitočné hlavne pre tých, ktorí - ako aj vy - nepredávajú online, ale poskytujú nejakú službu alebo niečo predávajú na konkrétnom mieste. Vy, ako partner Studex sa zaoberáte oboma.

 

Google Moja firma – ak ešte nemáte web

 

Vynálezcovia systému Google Moja firma mysleli na obchodníkov a poskytovateľov služieb, ktorí nemajú vlastnú webovú stránku. Ak si totiž vytvoríte firemný profil Google, nebudete mať webovú stránku v tradičnom slova zmysle, ale informačnú kartu, ktorá obsahuje vaše najdôležitejšie údaje: čo robíte, kde pracujete a dokonca viete aj pridať krásne a výrazné obrázky. Môžete sa dostať na svetovú sieť bez toho, aby ste museli míňať peniaze za webovú stránku, no predsa všetky dôležité informácie o vás nájdu okamžite na internete. Potenciálni klienti si môžu prečítať aj názory o vašej práce a dokonca vás môžu okamžite kontaktovať.

 

Ak je to zadarmo, prečo to nevyužiť?

 

Na rozdiel od optimalizácie pre vyhľadávače, tu nejde o online vyhľadávanie a výsledný zoznam výsledkov. Cieľom spoločnosti Google s touto službou je pomôcť predajniam zvýšiť ich fyzickú návštevnosť. V prípade kozmetického salónu alebo tetovacieho salónu ide skutočne o osobné stretnutia. Všetko, čo k tomu potrebujete, je účet Google a zadať údaje, ktoré sú dôležité aj keď chcete nájsť nových hostí, ako napr. v ktorej krajine a presne v ktorej jej oblasti vykonávate svoje aktivity, čomu sa venujete, aké máte otváracie hodiny atď. Celý systém je tak premyslený, že dokonca dovedie zákazníka až k vašim dverám, keďže naplánuje aj cestu k vám. Môže si tiež rezervovať aj termín, pretože pri registrácii ste už poskytli k tomu potrebné údaje.

 

 

 

 

Vždy môžete byť aktuálni

 

Jednou z veľkých výhod tejto služby je, že môžete neustále aktualizovať informácie o vašom salóne, promovať akcie alebo uverejňovať obrázky nových produktov. Je skvelou online vizitkou, ktorú môžete spravovať oveľa flexibilnejšie ako povedzme svoj web. A čo viac, v týchto dňoch sa váš profil v službe Google Moja firma už nezobrazuje len v Mapách Google, ale aj v zozname výsledkov.

 

To je všetko, čo musíte urobiť

 

Najdôležitejšie je použiť správne kľúčové slová pri špecifikovaní toho, čo robíte, aby vás našlo čo najviac ľudí. Potom si už len stačí predstaviť, koho by si zákazníci vybrali. Fotografie vzbudzujúce dôveru, kompetentné popisy toho, čo robíte toto všetko napomáha tomu, aby si klient zvolil práve vás. Radi by sme zdôraznili dôležitosť fotiek, pretože keď si chce niekto kúpiť alebo nosiť nové náušnice, bude sa rozhodovať podľa toho, aké je prostredie v ktorom pracujete a samozrejme, ako spokojní odchádzali tí, ktorí vás už navštívili. Odfoťte salón, seba pri práci a ak budú súhlasiť, tak aj spokojných hostí. A samozrejme pre váš biznis je najlepšie, ak o napísanie recenzie požiadate svojich hostí, ktorí odchádzali spokojní a s krásnou náušnicou Studex.


Starší príspevok Novší príspevok