Google, Facebook, Instagram, TikTok – sú si v mnohom podobné a predsa odlišné. Používajú ich rôzne vekové skupiny, a keďže je Instagram tak zameraný na vizuály, je to ideálna platforma pre tých, ktorí chcú predviesť krásne a veľkolepé produkty. Presne akými sú náušnice 😊
Video - to, čo má každý rád
Už používame inteligentné telefóny, s ktorými si sami dokážeme urobiť kvalitné fotografie a videá. Ako väčšina platforiem sociálnych médií, aj Instagram je navrhnutý tak, aby bol skutočne užívateľsky prívetivý: na vytvorenie vlastného profilu a nahrávanie obrázkov a videí s textom nepotrebujete žiadne špeciálne zručnosti. Samozrejme, požiadajte všetkých o súhlas na použitie ich fotiek, no tiež je dobrým riešením, ak fotky fotíte tak, aby na záberoch neboli rozoznateľné postavy.
Len niečo, čo vašich budúcich hostí zaujíma a samozrejme sa zhoduje s obsahom nahraného obrázka. Nová skrutkovica, ktorú ste vložili – povedzme, v sprievode niekoľkých viet, ako sa splnila stará túžba slečny, ktorá sa na vás obrátila. Môžete tiež uverejniť veľa o výhodách šperkov Studex: pretože vašich hostí veľmi zaujíma, prečo je napríklad systém Studex® System75™ taký bezpečný. Kapsuly, z ktorých idú šperky rovno na bradavku, sú na fotke tiež veľmi výpovedné: kto si prečíta váš príspevok, pochopí, ako môže byť takýto proces dokonale sterilný.
Instagram je silný najmä z hľadiska organického dosahu, čo znamená, že oslovíte množstvo ľudí bez platenia za reklamy, no musíte dodržiavať niekoľko pravidiel. Keď píšete svoje prvé príspevky, vedome dbajte na to, aby ste spolu s # obsahovali aj správne kľúčové slová, potom si na to zvyknete a svoje príspevky budete automaticky takto zdieľať. Netreba to však ani preháňať: keď je pod jednovetovým textom tridsať # slov, na jednej strane to nevyzerá dobre a na druhej strane to nie je príťažlivé z psychologického hľadiska. vytvára mierne presvedčivý pocit, a preto sa vždy snažte vybrať tie najdôležitejšie.
Ak sa vám podarí vložiť príspevok každý deň alebo každých pár dní, na jednej strane to vašim sledovateľom povie, že ste aktívny a máte im čo povedať, a na druhej strane vás systém odmení. Ak máte súkromnú stránku, zdieľajte svoje fotografie aj tam a požiadajte svojich priateľov, aby sledovali váš profesionálny profil. Skvelé výsledky môžete dosiahnuť aj s pár stovkami sledovateľov, no limitom je samozrejme hviezdaná obloha 😊 Ak si nie ste istí, čo zvýrazniť znakom #, pokojne sa poobzerajte okolo seba, čo si vybrali iní ľudia z vašej profesie.
Zvyky používateľov sa z času na čas menia, no je isté, že živé prihlasovanie je veľmi obľúbené. Ak sa necítite dostatočne sebavedomo na spustenie živého vysielania, zamerajte sa najskôr na príbehy, či už pomocou obrázkov alebo videí, no dobre fungujú aj jednoduché príspevky s fotografiami a videami. Môžete ich okoreniť filtrami, ktoré nájdete v neskutočnom množstve a následne uvidíte, že vás to začne baviť, hlavne keď sa tie vaše prvé zábery zapáčia mnohým ľuďom.
Oblasť, v ktorej pracujete, má šťastie, pretože svadobné náušnice Studex zaujmú ženy príslušnej vekovej skupiny tak, ako sa mladí ľudia zaujímajú o šperky, ktoré sú momentálne v ich vekovej kategórii obľúbené. Používatelia na Instagrame sa zvyčajne pohybujú od tínedžerov až po zhruba 50 rokov, čo je pre vás ako stvorené: aktívnymi používateľmi sú mladí ľudia, ktorí chcú niekam umiestniť svoj prvý alebo niekoľko šperkov, ale sú tu napríklad aj ženy v materskom veku, ktoré chcú mať istotu pri výbere prvého páru náušníc pre svoje dieťa.
Prepichnutie uší je vecou dôvery, preto je veľmi dôležité, aby ste sa objavili s kvalitnou a atraktívnou fotografiou: toto bude vaša profilová fotka. Nemá zmysel skrývať sa, skrývať sa za logá – kto sa k Vám chystá, chce vidieť, kto ste. Potrebujete usmievavý, sebavedomý obraz, nič viac. Ale toto potrebujete určite. Zadajte používateľské meno, ktoré vaši hostia už poznajú, pretože vaši vracajúci sa zákazníci vás na základe toho mena potom odporučia. Malo by byť ľahko zapamätateľné, aby vás mohli vyhľadať podľa tohto mena. Vyhnite sa podčiarknutiu, špeciálnym znakom – to všetko sú potenciálne zdroje chýb a tí, ktorí vás hneď nenájdu, nebudú investovať nekonečnú energiu do vášho hľadania: vyberú si niekoho iného.Označte si aj svoju aktivitu, môžete si vybrať kategóriu a v BIO máte 150 znakov na to, aby ste povedali, prečo by ste mali byť sledovaní, čo dostane človek, ktorý sleduje vaše príspevky. Váš úvod je veľmi dôležitý – či už je zaujímavý alebo dokonca vtipný, hlavnou vecou je zostať v mysliach čitateľov. Zadáte svoje kontaktné údaje a jediné, čo musíte urobiť, je čakaťna telefonáty.